بازی Two Point Campus دوره جادوگری در تریلر جدید آشکار شد

بازی Two Point Campus دوره جادوگری در تریلر جدید آشکار شد

در حالی که سگا با واکنش‌های منفی علیه پاداش‌های پیش‌سفارش و DLC Sonic Origins مواجه است، سیم‌کارت مدیریتی آینده آن Two Point Campus بسیار خوب به نظر می‌رسد. این برنامه که توسط استودیو Two Point توسعه یافته است، بازیکنان را می بیند که دانشگاه خود را از پایه ایجاد می کنند، آن را پرسنل می کنند و دوره های مختلف را به دانشجویان آموزش می دهند. یکی از این دوره ها Wizardry است – آن را در آخرین تریلر زیر مشاهده کنید.

 

جادوگری، همانطور که انتظار دارید، همه چیز در مورد جادو است. این می تواند ترفندهایی باشد که شعبده بازان انجام می دهند، معجون درست می کنند، عصا را به اطراف تکان می دهند (و دوئل می کنند)، کلاه های نوک تیز به سر می گذارند یا چیزها را با هم در یک دیگ غول پیکر مخلوط می کنند. اگر دانش آموزان شما می خواهند از طریق یک توپ کریستالی به آینده نگاه کنند، این امکان نیز وجود دارد.

 

بازی  Two Point Campus در 9 آگوست برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC و Nintendo Switch عرضه می‌شود. دوره های دیگری که تا کنون تایید شده اند عبارتند از نایت مدرسه (که شامل ورزش کردن و پوشیدن زره های سنگین است) و گاسترنومی (که در آن دانش آموزان غذاهای خوشمزه درست می کنند). به زودی دوره های بیشتری را نشان می دهد، پس با ما همراه باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Two Point Campus دوره جادوگری در تریلر جدید آشکار شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/263d

خبرنامه بازی ها

گالری